(foto: YouTube)
Het blijft een opvallend zicht, André Hazes die in een Elvis-pak liedjes zingt van The King. Dat deed hij samen met Tino Martin tijdens het concert ‘Viva Las Vegas’ dat de zanger gaf in de Ziggo Dome. Bekijk hieronder het optreden.

Written by: Sterartiesten.be
5 januari 2025
(foto: YouTube)
Het blijft een opvallend zicht, André Hazes die in een Elvis-pak liedjes zingt van The King. Dat deed hij samen met Tino Martin tijdens het concert ‘Viva Las Vegas’ dat de zanger gaf in de Ziggo Dome. Bekijk hieronder het optreden.

Last modified: 5 januari 2025
Heeft u een tip voor de redactie? Contacteer ons via info@sterartiesten.be.