Na het succes van ‘Geniet van het leven’ heeft populaire Kevin Kestan veelbelovende opvolger klaar

Shownieuws

Written by:

Geniet van het leven‘, deze aanstekelijke meezinger wist in het voorjaar in geen tijd Kevin Kestan op de muzikale kaart te zetten. Het nummer leverde de zanger heel wat airplay en hitnoteringen op, maar ook uitnodigingen voor onder meer Eclips TV, VBRO en als kers op de taart werd hij ook gebombardeerd tot fanfavoriet in De Muziekshow. De jonge zanger heeft in korte tijd een hele schare fans achter zich verzameld en die worden eind deze maand verwend met een nagelnieuwe single. ‘De nieuwe single werd geschreven door Tom Peters en werd intussen al ingezongen in de studio. Dinsdag nemen we de videoclip op en dat belooft een echte poolparty te worden‘, vertelt de zanger enthousiast. Het nummer wordt in de laatste week van augustus gereleased. Fans die niet kunnen wachten, kunnen terecht op het optreden van 19 augustus in Aarschot. Daar zal de zanger zijn nieuwe single voor de eerste maal live brengen.


De nieuwe single van KEVIN KESTAN zal woden toegevoegd aan onze playlist Vlaamse Top 50!
Volg onze playlists op Spotify en boost je favoriete Vlaamse artiest!

(klik op ‘+ opslaan op Spotify’)

Mis geen primeur!

Comments are closed.