(foto: Facebook Radio 2)
Tijdens de Radio2 Eregalerij kreeg Yasmine 15 jaar na haar overlijden een muzikaal eerbetoon. Niemand minder dan Peter Vanlaet zong een virtueel duet met de overleden zangeres. Bekijk hieronder het opmerkelijke maar vooral ontroerende moment…





















































