Na de vele reacties op haar versie ‘Let the sunshine in’ tijdens haar jubileumconcert in de Antwerpse Lotto Arena, besloot Belle Perez samen met succesproducer Marcel Fisser de studio in de duiken om haar eigen versie te maken van de bekende song uit de musical Hair (1967). Vandaag wordt het resultaat op Vlaanderen losgelaten, Belle gaat weer helemaal voor een zomerhit!
Belle Perez won vijf keer op rij Zomerhit en is daarmee nog steeds recordhoudster. Of ze daar deze zomer nog een zesde titel aan toevoegt, laat ze zelf in het midden. “Met ‘Let the Sunshine In’ laten we de zon en zomer binnen. Ja, het worden prachtige maanden met meer dan 60 optredens in Vlaanderen en Nederland. Dat betekent: veel mensen zien, blije gezichten, samen genieten van het mooie weer. En als de zon eens achter de wolken zou verdwijnen – dat gebeurt wel eens in België – dan is ‘Let the Sunshine In’ altijd een perfect alternatief. Deze track geeft me instant een goed gevoel en ik hoop dat het voor anderen hetzelfde effect heeft!”
De zomer van 2025 wordt er een om naar uit te kijken. Naast haar solo-optredens is Belle deze zomer ook een van de absolute smaakmakers tijdens de Parkiesconcerten, die je op 18 plekken in Vlaanderen gratis kan meepakken. Of ze nu het podium deelt met haar volledige liveband of in een intiemer kader optreedt: Belle brengt keer op keer haar publiek in beweging. Elk optreden is anders, maar de tropische sfeer is zeker en vast een constante.





















































