PRIMEUR: Sasha & Davy zijn terug met nieuwe zomersingle – Beluister hier ‘Dansen in de zon’

Nieuwe singleShownieuws

Written by:

Het was al een tijd geleden dat we nieuw werk te horen kregen van Sasha & Davy, maar daar brengt het duo vandaag verandering in met hun nagelnieuwe zomersingle. ‘Dansen in de zon’ is een uptempo popnummer van de hand van Davy Gilles, Gregor Hamilton en Sabien Tiels dat vanaf vandaag ook terug te vinden is in onze Spotify-playlist. Beluister de nieuwe single hieronder voor het eerst.

Mis geen primeur!

Comments are closed.