Een tijdlang was hij topfavoriet en ook de laatste weken had hij de wind in de zeilen dankzij enkel straffe performances en repetities. Toch gaat Red Sebastian niet door naar de finale van het Songfestival met ‘Strobe Lights’. Hij werd gisteren niet weerhouden in de eerste halve finale en eindige niet bij de beste 10 van 15 deelnemers. Aan VRTNWS reageert de zanger met opgeheven hoofd: ‘Ik voel mij eigenlijk vooral trots. Ik ben echt blij met wat ik heb kunnen neerzetten met mijn team. Ik neem mezelf niets kwalijk‘. Herbekijk hieronder zijn optreden op het Songfestivalpodium.





















































